
Reviews

Depressor
@ Oluthuone Kaisla8 years ago
1.0

Tapio S
@ Oluthuone Kaisla8 years ago

3.7
Tomi V
8 years ago
3.0

Stuba26
@ BRLO Brwhouse8 years ago
4.0
Tää oli oikeesti hapan! Paras olut missä elderflower mukana. Yleensä en niistä niin tykkää. Hyvä hapanolut, kannattaa maistaa!

Soonas
8 years ago
3.0