
Reviews
Pekka Län
8 months ago
3.8

Nuno Santos
11 months ago
3.0

MisiFox
11 months ago
3.9
JeanFransuà
1 year ago
3.5
XimoCS
1 year ago
2.5
PonteSuperstar
1 year ago
3.0
Kräftig, leicht herber Genuss.

Hamster
@ Mercadona Sitges1 year ago
3.3
¡Salud!🇪🇸
A bit sweet and malty red ale. Not bad!
Cheers!🍻
TimoS
1 year ago
3.0
Ihan kohtuullinen olut. Punertava ja mukavan maltainen maku

Lohii
@ Mercadona Supermarket1 year ago

2.7

Thomas Syster
@ Super Mercadona1 year ago

0.7
Sjukt svag öl. Rekommenderar inte blä🫣🫣🫣