
Reviews
Arttu L
21 days ago
3.5

Koivu
4 months ago

3.8

Amesinta
4 months ago

2.5
Detta är inte min typ av öl men för att vara en mörkare öl så var den rätt ok

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Torp4 months ago

3.5
Helt ok, kul med lite annorlunda 🍻

Lexa
5 months ago

3.9
Rukiinen ja semimakea, maistuu leipäiselle, mutta hyvällä tavalla

Poukonen
5 months ago

3.5
… J
5 months ago
3.5
Lari V
6 months ago
4.3
Lari V
6 months ago
4.3
Smurffi41
6 months ago
3.4