
IBU:13
Reviews

osmog
2 months ago

3.2
Kaunis olut joka menee helposti alas. Helposti lähestyttävä laatujuoma, jonka hento humalointi ja maltainen aromi tekevät tästä hyvin raikkaan ja ravitsevan kalian.
Jonas1312
3 months ago
4.5

M.hombre
3 months ago
3.4

Pertti E
3 months ago
3.1
Vähä vaahtoinen , kullan keltainen väri , hedelmäinen tuoksu , pehmeä maltainen maku , sopivan hapokas
teme00
4 months ago
3.0
Jouko V
5 months ago
3.4

SamTheMan76
5 months ago
3.4
Jonas1312
5 months ago
3.8

Varyag
@ Alko Kauppakeskus Kaari5 months ago
3.8
Raikas ja tosi helposti juotava.

Juku80
6 months ago
3.8