
Organic
Reviews

Hannu L
@ Alko Prisma Seinäjoki7 years ago
3.5

Ltn. NaCl
7 years ago
3.7
Nahkaa ja tallia briteistä. Bodya ja maisteltavaa riittää.

Repa
@ Alko Vuosaari7 years ago

3.7
Melko samea muttei aivan läpitunkematon neste. Luonnollista omenaa muistuttava tuoksu.
Maku tasapainoinen, ei turhan tunkkainen muttei vetinenkään. Omenaa reilusti. Alkoholiprosentti hyvässä piilossa, ei hypi liikoja silmille.

Naakka
8 years ago
3.5

Harala
8 years ago

3.1
Haalean keltainen, samea.
Kuovahko, tammitynnyrinen, mutta runko hieman vaisu. Omena tulee suht hyvin esiin.
Nina
8 years ago
3.5

zepicin
@ Alko Kauniainen8 years ago

4.0
Hyvä omenan maku. Taustalla tammisuutta.
Robin
@ Alko Sello8 years ago
2.5

Musti77
8 years ago
3.5