
Reviews

Chaexet
11 months ago
3.0

Ossi K eli OK
1 year ago

3.5
Yllättävän hyvä siideriksi!

JOELLL
1 year ago

5.0
Janne M
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

2.8
Todella voimakkaasti viini maistuu läpi. Mietona vois olla paremman makuinen.

Realkal
2 years ago
3.3
satuz_
2 years ago
3.5

Rantonen T
2 years ago
1.9

Teba
@ Systembolaget Lidköping2 years ago
2.5
Jani L
@ Systembolaget Haparanda3 years ago
2.8

PooSo
3 years ago
4.0
Vähän liian makee, muuten todella jees.