
Reviews
Sven
4 years ago
4.0

Noah S
4 years ago
5.0
Woody
5 years ago
2.4

Pierre J
5 years ago

4.2

morgdc
@ Thuis7 years ago

2.4
moutig, ben blij om het eens geproefd te hebben, maar geen biertje da ik op café zou bestellen

Lennert DC
@ Thuis7 years ago
3.9
Speciaal, maar zeer lekker.
Jean-Paul D
@ Thuis7 years ago

4.3
Geurig blond,licht bittere afdronk

Valtteri H
@ De Pastorie7 years ago
2.0
Vähän liian vetinen ja makea
DSCedric
@ Pelgrom8 years ago

4.0

Stavros Ioannidis
8 years ago
4.0