
Reviews

PILS98
@ Maruhn3 months ago

4.7
Totale Empfehlung 👍 Prost 🍻😁🙋♂️

Huber
3 months ago

3.6

Timboo
3 months ago
4.8

Beerliner
@ Wedels neue Pinte5 months ago

4.0
Sehr lecker

BierWedel
@ Wedels neue Pinte5 months ago
3.9
Fichtensepp
7 months ago
4.3
mrbubula
7 months ago
3.5

keijoking
@ Bierothek.de Bamberg1 year ago

4.0
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä kuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Erinomainen humalointi ja runsaalla kädellä. Todella aromaattinen ruohoinen raikas huippu tuote. Pieni makeus iskee vielä maun loppuun.
Hedelmäinen, humalamainen, raikas ja ruohomainen.

THuhnfisch
@ Geschenkt bekommen3 years ago
4.5
Ich bleibe dabei.
Toll.

Riku K
3 years ago

3.6
Hieno paksu vaahto niin kuin tyyliin kuuluu ja pysyvää on.
Väri on oljen keltainen ja pienin pieni utu on.
Tuoksussa puhdasta mallasta, viljaisuutta, jalohumalaa. Miellyttävän mineraalinen ja raikas pilsin tuoksu. Pieni skunkkisuus tässä on.
Maku aavistuksen makea, maltainen ja kiva on humalan puraisu. Pientä hunajan makua on mitä yleensä ei Pilsissä juuri ole. Etelä-Saksan Pils selvästi. Ja onkin kun asian tarkistin. Baijerin alueen tuote.
Ymmärsin että tämä on tuore humalasta tehty. Hyvä olut tämä on. Puhdas niin kuin Saksalaiset yleensä on. Ei ihan huippu mutta ei tämä huonokaan ole. Ei ihan niin puhtaan makuinen mitä parhaat on.
Ehdottomasti joisin toisenkin. Onhan tämä hyvin silti tehty.