
Red Beer with natural cherry aroma
Reviews
lohis
@ Beer Square Lille6 hours ago

3.1
Tilasin aika sokkona ja tuli tämmönen. Hento vaahto, joka katoaa nopsaan. Väri tumman ruskeahko, punaiseen taittava. Kivat kuplat. Tuoksu imelä ja kirsikkainen, heti tuli saksalainen kirschbier mieleen. Suutuntuma paksu ja siirappinen eikä kuplat tunnu suussa juurikaan. Maku melko makeeta ja tuhtii, kuten joku jossain biisissä sanoi. Siirappinen, pikkusen maltainen maku, ja kirsikka puskee kyllä esille, mutta mukavammin kuin siinä yhdessä kirschbierissä, jonka joskus join. Ei paha muttei hirmu hyväkään.

Redi.Trb
21 days ago

2.8
Dodo
1 month ago
3.5

Christopher B
2 months ago
3.0
Pas beaucoup de gout

Buzz42240
@ Une Petite Mousse5 months ago

3.7
🇫🇷
Une rouge de Flandre agréable, en première bouche on sent un puissant goût de cerise mais qui s’estompe rapidement et qui laisse place à une amertume bien maîtrisé, une touche de sucre un peu récurante au fil des gorgés qui peu écœuré si vous en bouvez plus d’une, ce qui est agréable c’est qu’elle est très équilibré n’y trop de sucre n’y trop d’amertume et n’y trop de goût alcooleux malgré les 8,5%.
Melisande E
5 months ago
4.0

Alonzo37
@ Une Petite Mousse6 months ago

4.5
Ddm:03/26 Mousse rose pâle et une couleur cuivrée rouge et sa pétille finement. Un bon goût de cerise en bouche j'adore.Je ressent pas le goût alcooleux en bouche pour une 8,5%.
Lymmmm
9 months ago
3.0

Sullivan
11 months ago

4.1
Luca Dahm
1 year ago
3.7