
Ein feinherb schlankes Bier mit trocken spritzigem Geschmack, betonter Hopfennote und hellgelb glanzfeiner Farbe.
IBU:23
Reviews

JuNik
@ K-Supermarket Länsiväylä6 days ago
3.9
Raikas ja rapsakka saksalaispils. Maussa kivasti ruohoisuutta ja kevyesti makeutta. Katkero on maltillinen mutta silti hyvin esillä. Kokonaisuus on tasapainoinen. Erittäin kivaa nautittavaa kylmänä. Prost.
Aaltonen P
7 days ago
3.0
VaRa19
@ K-Citymarket Rauma8 days ago
2.0
Nordberg
9 days ago
3.5
Sami
@ K-Citymarket Lahti Paavola14 days ago

3.0
Raikas, rapea, kullankeltainen ja kevyen katkera pohjahiivaolut.

MKT
15 days ago

3.5
Todella hyvä ja raikas pils

Jo Iso P
@ Prisma Seinäjoki Hyllykallio20 days ago

2.0
Jopa on rautasta tavaraa.
Jussi K
28 days ago
2.7

Dj Baty
1 month ago
3.5
Pete
1 month ago
3.2