
Reviews
Kolibri91
8 days ago

3.8
Ulkonäkö, täysin kirkas ja kullankellertävä olyt jossa runsas hallittu hienojakoinen vaahto, vaahto jättää kermaisen paksun hunnun jossa paksua huntua lasin reunoja kohden ja ohuempaa lasin keskellä.
Aromi, lähes tuoksuton näin kylmänä nautittuna, pientä pippurisuutta ja mausteisuutta tulee esiin, sekä vaaleaa leipää.
Maku, rapsakka mutta hyvin pehmeä pilsneri, puhdas erinomainen maku, ei juuri kitkeryyttä, vain hieman kitkeryyttä jälkimaussa, muistuttaa hieman hellesiä. Tämä on erinomainen janojuoma!
Edit: hienosti maut balanssissa, mikään ei hyppää liikaa esille ja maku on poikkeuksellisen puhdas.

Bierdreas
5 months ago

3.7
Solide, aber ah nischt besonderes

Bieraniel
6 months ago
3.3

ASout
7 months ago

3.0

Naube
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere9 months ago
3.0

JustJoo
10 months ago
2.5
5,05 € Cittarissa... Eipä ollut hintansa väärti 😐

Karmahii
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere1 year ago

3.5
After ride with bicycle in 30°C afternoon, so great after cool summerweathers. Golden yellow, bright beer with 2-3cm loose foamhat on top. Scent to typical pilseners, with elements of grass and herbs, citrus too. Taste is along the nose: refreshingly hoppy, more to bitterness but also some sweetness, finish with pleasant dryness. Cool after strenuous cycling.

Teemu P
1 year ago

3.3

V1lle
@ Bierothek1 year ago

3.0
Ihan kelpo pilsener. .

keijoking
@ Bierothek.de Bamberg1 year ago

3.2
Kuohkea 2 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä läpikuultavassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Tyly mutta niukka humalointi, mutta kyllä tästä sen ruohoisen aromin löytää.
Hedelmäinen ja ruohomainen.