
Reviews

Norman B
7 days ago
4.0
Sehr leichter Geschmack nach Grapefruit. An heißen Tagen ganz gut

jojo
@ Hofbräuhaus Bielefeld1 month ago

2.1
L’Allemagne ça se gagne!!

mySUMMIT
@ Camping De Lakens3 months ago

2.4

Lajos P
6 months ago
3.5

Biergott69
9 months ago

2.9
Praktisch Schaumfrei. Limonade ähnlich. Ein leckeres Getränk ideal für den Sommer. Nicht so süß, kann man wirklich trinken.
Passt ,oder auch nicht, irgendwie eine andere Dose.

Höfö
1 year ago

3.3
Todella raikas, greipin maku tulee ehkä jopa liian vahvasti esille. Sopiva kesän hellepäiville

Filter
1 year ago

3.0

Hobbybiertaster
2 years ago
4.2

Sebastian L
2 years ago

4.0
Sehr Erfrischend perfekt für den Sommer

Patriki
2 years ago

3.0
Todella raikas radler, jatkoon! Näkisin itseni juomassa tätä hiestä valuvana aurinkotuolissa kuumana kesäpäivänä. Kulaus tätä edellisessä skenaariossa saattaa saada suomalaisenkin miehen pitämään Ah-ääniä😎