
Reviews

Mano 63
@ Vilna26 days ago

2.8
Hyvä kesäolut

Zenkko
26 days ago
3.3

Adel
6 years ago
2.5
Daumantas K
6 years ago
4.0
Jari H
7 years ago
3.0

MAC SPEED
7 years ago
1.9

Mikko S
7 years ago

3.0

Baba Jaga
7 years ago
3.0
Mulmu
7 years ago
2.8

oipaT
8 years ago
1.0
Vaikka pintti on pintti (tai pinta), niin pelkkä koko ei riitä. Tarvitaan myös taitoa eli hyvää makua.
Vitivalkea kaunis vaahto. Samea vaaleankeltainen juoma. Makea ja hiukan humala pääsee takaa kurkkaamaan.