
Reviews
FD74
7 months ago
2.5

Quentin D
7 months ago
2.8

Géchris B
10 months ago

3.8
Lekker dubbel blond (6%) biertje. Smaakt naar meer! Proost 🍻

Valenbaindebiere
11 months ago
4.0

Simon Motte
@ La Timbale11 months ago

2.9
Bonne petite bière
ルカ.87
@ Unibirra11 months ago
5.0

Melbeer
11 months ago
3.0
Oe pas mal

rulio doubistro
1 year ago
3.5
knls74
1 year ago
3.5
Janne G
1 year ago

3.7
Juotu 1996 ja silloin etiketti oli tällainen