
Reviews
p_.k
@ Hawelka26 days ago
4.5
Mukavan maukas saksalaisten litkujen jälkeen. Sopivan paahteinen ja hieman makea.
Leija__
2 months ago
3.5

LordThunderon
4 months ago
1.5

Sampo S
@ Mono Kitchen6 months ago

3.3
Siirappinen, tummanruskeanmusta. Vähän liian makea, mut aika tasapainoinen.
Marek G
7 months ago
4.0

hernilainen
@ Beczka9 months ago

4.0
Porter. Good roasted taste.

Titan Huang
10 months ago
4.2
BattinLux
11 months ago
4.0
Zaphood
1 year ago

2.6
Musta olut. Vaahto on kauniin vaaleanruskea. Tuoksu on maltainen ja toffeinen.
Maku maltainen, yllättävän kuiva. Vähän kevyt.
Loppumaku on kuiva, hiipuva ja kevyt.
Vähän ryhti puuttuu.

Pasi Salosta
@ Aldi Pułaskiego Suwałki1 year ago

0.8
Miedonmakuinen,porter,jälkimaku metallinen.