
Reviews

milestrefemma
25 days ago

1.2

BridgeBeerJourney
25 days ago

1.0
Edward 40 händer som den kallas fast på tjeckiska är en öl med charm och inte mycket mer

Benji Raukholt
25 days ago

0.8
Grisigt värre

De Blieck P
11 months ago
1.5
Oluenystävä
3 years ago

2.8
Helvetin hyvä hinta laatu suhde

Kaljankittaaja123
@ Prague3 years ago

2.9
Pitihän se nyt 2litran pullo testata. Ei erikoisen makusta mutta menee hyvin.

Stahlblase
@ Albert5 years ago
2.6
Schwarzbier? Not really. It’s a slightly better option than the normal branik 2 litres bottle. Still, for 1,80 Eur and this much of beer, I shouldn’t and I won’t complain. Happy Halloween
Lex88
6 years ago
1.0
Elias
6 years ago
3.0
Eugen
7 years ago
3.4