
Reviews

KimmoK
@ Neuschwanstein Castle Restaurant GmbH & Co. KG / Schlossrestaurant Neuschwanstein GmbH & Co. KG4 days ago

3.4
31 Grad. Ein leicht trinkbares und gutes Bier. Bei diesem Wetter schmeckt es besonders gut.
Clara22
7 months ago
2.8

Florent C
8 months ago

4.2
Bière face au port du circuit Yas Marina Abu Dhabi

Vekkuli the Juomien Maistaja
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku8 months ago

2.8
Todella maukas vehnäolut. Lievästi makea ja hiukan paahteinen aromi. Selvästi erilainen kuin aiemmat vehnäoluet joita olen maistanut. Ihan mielenkiintoinen, mutta ei suosikkeihin mene.

Pikku-Timo
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio10 months ago
3.0
Hyvä saksalainen perusvehnä ok banaanisuudella ja miedohkolla sitruksisuudella.
StoutMeister Reijonen
@ Schnitzelhaus11 months ago
4.0
Hale
11 months ago

3.3
Kevyen oloinen vehnä, hieman ehkä vetinen. Runsas alkuvaahto, joka haihtui suhkot nopeasti. Väri samea.

Markus V
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri11 months ago
3.2
Tykkäsin! Mukavan kevyt kesäolut. Ei ole Saksa paska maa

Mustaoinas
11 months ago
4.0

Carsten P
1 year ago

4.0
Mir fehlt ein bisschen die Kohlensäure