
Reviews
Pekkis
@ Bromas2 months ago

3.3

Povilas M
@ Vynoteka, Laisvės Alėja8 months ago

4.0

TOtV
11 months ago

3.5

Jnila
@ Olu Bryki Raum1 year ago

3.8
Makeaa kukkaisuutta tuoksussa.
Hiilihappoja vois olla pykälä enempi, pyöreä, silti keposa tuntu. Kuiva hapan jää kieleen.
Ruohoinen, niittyinen, maltillinen katkero.
Mukavaa mittumaaria på er alla!

Tapio T
@ Bromas2 years ago

2.7
Helppoa ja kevyttä, hyvää perusalea.

Tontsenteri
@ Špunka2 years ago

3.2
Toffeeseen viittaavaa tuoksua.Maku on maltaisen makeahko,kevyt kuusenkerkkä..Perusjees American pale ale..😎

Inferno
@ Olu Bryki Raum2 years ago

3.4
Tästäpä se alkaa viikonlopun vietto🤗! Tuoppiin kaatuu olemattomalla vaahdolla varustettu makean tuoksuinen APA ! On maukas, tykkään🍺👍! Etiketin hemmo päässyt näköjään levyn kanteenkin😁💪🤘!!

Äijänsuon oraakkeli
2 years ago
3.0
Perushyvä apa. Balanssi hyvä, mutta yllätyksetön
Pikkumies
@ Špunka2 years ago
3.2
Joggeri
2 years ago
3.5