
Reviews

ToTo
2 months ago
3.2

ToTo
2 months ago
3.2

Tom
3 months ago
4.0

Tuomas
@ Anttilan Marjatila3 months ago

4.5
Erittäin hyvä cellarius, tänne varastoisin pyörän, sukset ja perunatkin.

Der olle Vize
11 months ago

4.2
Schön fruchtig.
Super lecker.
Das ist das beste heute.
Sehr gerne wieder.
Prost!
Silber01
1 year ago
3.5

LaGente
2 years ago

3.5

Swoon
2 years ago
5.0
Sehr fruchtige Note. Sehr lecker.

Uwe_L
2 years ago
4.0
Ein leckeres Kellerbier

Wikki
2 years ago
2.9