
Hops:Galaxy, Idaho 7, Mosaic, Sabro / HBC 438
Unfiltered
Reviews

Tuska
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 months ago

3.8
Perus hyvää, pientä burnia

KallioUG
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 months ago

3.7
Ei mitään spessua mutta ei mitään huonoakaan. Todella basic.

Beer't
@ Wild' Lab8 months ago

4.2

Kepappi
@ K-Citymarket Pirkkala9 months ago

3.6
4+7+7.5+3.5+14=36
36/50=3.6⭐️

Nikke
10 months ago

3.9
Lasiinkaatuu oranssinkeltaista sameaa olutta noin sormenpaksuisella pienikuplaisella ja nopeahkolla vaahdolla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta,nektaria,mangoa,
greippiä,aavistus ananasta sekä kypsää makeaa hedelmäisyyttä.
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä ja humalaa/humalaöljyisyyttä.
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,appelssiinia,nektaria,
ananasta,mangoa sekä sitruksenkuorta ja greippiä
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä,humalaa sekä lopussa purevaa greippistä katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Kuivahko,kevyehkö mutta kantava ja aavistuksen maltainen.
About:Kevyt +
Yleistäjorinaa/viba:
Pehmeä mutta samaan aikaan hieman purevan loppun omaava neipa. Oikein mukava
Giova P
@ À C't'Heure Dînant!10 months ago

4.0
Une bière facile à boire, une explosion de saveurs avec une belle longueur en bouche. On ressent directement les saveurs tropicales tels que la noix de coco et la mangue mais surtout un côté fortement résineux pas désagréable ! L'amertume est bien présente mais pas dérangeante, juste se qu'il faut. Une très bonne NEIPA, magnifique découverte.

Svimbanen
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio10 months ago

3.9

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti11 months ago
3.8

Paukku S
@ K-Supermarket Redi11 months ago
4.2
Jep, osuu omaan makuun. 👌🏻
Clément V
11 months ago
4.0