
Reviews

Julian_386
@ Eide handel AS16 days ago

3.6
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaack

jussile
10 months ago

3.6
Siman tyylinen, chili sekä inkivääri tulee jälkimaussa esiin hyvin ja antaa mahdollisuuden hitaalle siemailulle, sillä jälkimaku jää muutenkin pitkäksi aikaa. Koostumukseltaan normi simaa keveympää ja raikasta

Manu_72
11 months ago
4.5
Voydet
1 year ago
4.5

Mikko Matias
2 years ago
3.5
Ylönen P
2 years ago
3.3

Harri Lehti
@ Rema 1000 Honningsvåg2 years ago
3.5
Makeahko ja ihan juotava olut. Pikku potku tulee jälkimaussa.

OdensBaronen
2 years ago
4.5

Ville A
@ Barila Pub2 years ago
3.8

TJA
@ Rems 1000 Honnigsvag2 years ago
3.7