
Reviews

Wate
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

3.3
Hyvä pehmeä maku👍 Helposti nialastava👌🍺

Mark O
@ SuPerAlko Ainaži2 years ago

3.0
Hunaja maistuu voimakkaasti, turhan makea…yks menee aina

Tomi V
2 years ago

3.4
Tämähän on hyvää, tummaa olutta hunajalla. Parempaa, kuin vaalea hunajaolut.
p_.k
2 years ago
5.0
Tämä on mun makuun. Mukavan maltainen ja makea.

OggiE
@ Rimi, Galerija Centrs, Rīga3 years ago

3.1
Malt, dark bread and honey aromas.

Nilppa
4 years ago

2.6
Tumman punertavan ruskeaa (jos niin voi edes sanoa) pitkäkestoinen toffeinen vaahto, tuoksussa vähän paahdetta ja ehkä jotain metallista. Maussa karamellia ja erittäin makeaa hunajaa jopa imelän makeaa, jälkimaussa paahteista mallasta. Ei herätä riemun kiljahduksia, harmi.

Dainarts B
4 years ago
5.0

Richie B
4 years ago

4.5

MaltyTasker
5 years ago

3.7

Tero
6 years ago
3.3