
Reviews

Beercules
9 days ago
3.6

Eigo
4 years ago
3.0
Mieto ja raikas.

IngoFriendt
4 years ago

4.3
Schmeckt ganz ähnlich wie das neulich 🙃
Das Helle von Neulich
Müsste man im direkten Vergleich verkosten

derJens
4 years ago
2.8

Tomppa J
4 years ago
3.9
Kullanruskeaa, ohuesti vaahtoa. Hieman kirpeä tuoksu. Raikasta juotavaa, reilusti karvautta, mukavasti maistuu.

Berliini Erich
4 years ago
3.1

Beerboy
4 years ago
3.2
Bierkehlchen
5 years ago
2.9

Christian K
@ Berlin5 years ago

2.4
Ale légère, sans surprise. Plutôt courte…

ManuelHei96
@ Schweinchen Klause5 years ago

3.3
Lecker, nur etwas zu süß für meinen Geschmack