
IBU:13
Reviews
Nippe
4 days ago

3.6
Hyvä raikas vehnä.

H.V. Pils
5 days ago
3.8

Jani V
7 days ago
3.9
Mainiota hefeä. Germaani toimittaa.

Reiska
8 days ago
4.4
Miellyttävän makuinen, jättää jälkeensä mukavan jälkimaun. Runsas vaahto vaalea vehnäolut.
Mallasrotta
@ Alko Hanko8 days ago

3.5

Mano 63
@ Alko Wiklund Turku8 days ago

3.2
Oikein maukas vehnäolut, pehmeä ja banaaninen.

Jomppa
@ Alko Tesoma8 days ago

4.0
Pehmeä ja banaaninen vehnis. Klassista saksalais laatua. Ei mitään ihmeellistä mutta hyvää
Jerry85
8 days ago
3.6
Hyvä vaahto, kevyen banaaninen, tasapainoisen paahteinen, maukas vehnäolut. Pehmeät maut

Reiska
9 days ago
4.4
Miellyttävän makuinen, jättää jälkeensä mukavan jälkimaun. Runsas vaahto vaalea vehnäolut.
Der Suffpatron
9 days ago
4.0