
Reviews

Stefmeister83
@ Turku2 years ago


Eero J
5 years ago
2.9
Rain K
5 years ago
3.9

Lyde
@ Oluthuone Haavi5 years ago
3.3
Aika styrkka neipa. Ilkahedelmäinen..
TomiSormunen
5 years ago
3.8
katta
5 years ago
4.1

Baba Jaga
@ Uusi Apteekki5 years ago

2.4

Anssi T
@ Ruby & Fellas – Irish Pub and Kitchen5 years ago
1.5
Liian vahvaa. Ei toimi oluena.

kaaostaja
@ TommyKnocker5 years ago
3.7
Keltainen ja samea neipa on makuisa ja riittoisa. Hedelmäkärki on syvä, taittuen katkeran happamaan täyteläisyyteen.
Hyvää.

Antti A
5 years ago
4.2