
Reviews

Lauri
@ Hop! Artisan Brewery Weekend10 years ago
2.5
Tummahkon ruskeaa ja sameaa. Kepoinen vaahto. Tuoksu voimakkaan yrttinen.
Maku lähinnä hapan. Yrtit yrittävät ajoittain esiin happamuuden seasta. Todella hapan kokemus!

Heinojii
10 years ago
3.5

hylje
10 years ago
3.5
Moni tulee tämän kanssa katajaan kapsahtamaan. Erittäin mausteinen. Etiketti ehdotti repimään porolta sydämen ja kuivattamaan sen.
Johtaja Kotiniemi
@ Pub Winston11 years ago
1.5
75% Alea ja 25% Sahtia. Hedelmäinen, hieman viinimäinen, mutta turhan paljon muistuttaa itse keitettyä mehua. Erikoisuutena kohdeltava.

Asko Ryynänen
12 years ago
2.0
Ei oikein lähtenyt. Todella kuiva. Valkoviinimäinen ja alkoholi puskee liiaksi päälle.